statystyka
Blog > Komentarze do wpisu

G±sior ma rację. Zamknij się G±sior.

G±sior mówi: zrób co¶ ze swoim życiem.
G±sior mówi: jeste¶ ¶mieciem.
G±sior mówi: weĽ się do kupy.
Trzymaj±c jedn± rękę na kierownicy, cisn±c gaz do dechy, wyprzedzaj±c kolejne tiry. Przecinaj±c swoim czerwonym samochodem noc polskiej wsi G±sior mówi: pozbieraj się.
G±sior mówi: zacznij planować, my¶leć przyszło¶ciowo, doro¶nij. Przestań się upijać, przestań się użalać, przestań walić konia.
G±sior na przykład oszczędza.
G±sior na przykład kupił samochód.
G±sior na przykład do wszystkiego doszedł własn± prac±.
Dlatego G±sior może mówić: rozwalasz kasę swoich starych, nic nie osi±gn±łe¶ sam, kocham cię, ale jeste¶ ¶mieciem.
Niemka nie mówi już nic, wtulona w przednie siedzenie czerwonego samochodu G±siora odpływa w depresję, bo tak jak ja tylko tak potrafi reagować na prawdę.
Bo G±sior mówi prawdę. Jest to prawda ostra jak żyletka, tn±ca mięso twojej istoty, zdzieraj±ca warstwę ochronn± twojego życia.
G±sior mówi: nie jestem przeciwko tobie, ale musisz się zebrać. Musisz się ruszyć, musisz zacz±ć działać.
G±sior na przykład planuje przyszło¶ć. Mieszkanie, ¶lub, dzieci, oszczędno¶ci.
G±sior na przykład jest szczę¶liwy. Bo chciało mu się być szczę¶liwym, bo planował, bo się starał.
G±sior na przykład jest tym, kim zawsze chciałe¶ być, ale zamiast się postarać kuliłe¶ się w łóżku do 13 nienawidz±c ¶wiata i siebie samego.
Niemka mówi, że chce się upić. Że ma już do¶ć prawdy, bo przecież G±sior ma racje. Ale, że ona nie potrafi inaczej reagować.
Ja też chcę się upić i staram się bronić mojej chęci upicia się, ale gdy tylko otworze usta, wiem, że chcę kłamać. Że elokwencj± i błyskotliwo¶ci± chcę zasłonić zimn± pustkę mojego życia. Że szukam ładnych słów na opisanie gówna.
G±sior mówi: szanuję cię ziom, jeste¶ dla mnie wielki, ale musisz co¶ zrobić w końcu, bo nie jeste¶ coraz młodszy.
G±sior mówi: praca to warto¶ć, nasi ojcowie maj± rację.
G±sior mówi: ja na przykład odkładam na fundusz emerytalny, na akcje, na obligacje, na inwestycje, ja na przykład czytam „Wall Street Journal”, ogl±dam giełdę, rozumiem dodatek gospodarczy do „Dziennika”. Ja na przykład wiem czego chcę w życiu, mam cel.
G±sior mówi: znajdĽ sobie cel.
Kiedy słowa G±siora odbijaj± się od szyb pędz±cego samochodu szukam celu. Lecz nie ma go w oknach mijanych tirów. Nie ma go na polskich polach. Nie ro¶nie na naszych przegniłych drzewach. Nie znajdziesz go w internecie, nie wyguglasz, cel nie ma hasła na wikipedii, nie pisz± o nim na Onecie, nie pieprzy o nim Kolenda-Zalewska z TVN24, nie możesz wpisać prostej frazy, bo wyskoczy co najwyżej facet wal±cy psa, lub, jeszcze gorzej, mój blog.
Niemka mówi, że naprawdę chce się upić, a ja znów j± popieram. Wspominam też co¶ o cięciu się, ale moje słowa s± bez warto¶ci. Niemka mówi, żeby G±sior już nie mówił, ale G±sior ma teraz monopol na mowę, jego usta s± ustami prawdy. G±sior jest nowym mesjaszem. Nowym zbawc±, który ma nas o¶wiecić w t± ciemn±, polsk± noc. G±sior poznał życie i chce nam je pokazać. Bowiem do tej pory żyli¶my w bajce. Ja bardziej niż Niemka.
G±sior mówi: weĽ się w gar¶ć.
Mówię: wezmę się.
G±sior mówi: zacznij planować.
Mówię: zacznę.
G±sior mówi: znajdĽ sobie cel.
Mówię: wyznaczę.
G±sior mówi: szanuję cię ziom.
Mówię: dzięki ziom, respekt.
G±sior mówi: dojechali¶my.
Mówię: cze¶ć, dzięki.
Noc połyka G±siora, a ja walę się na łóżko, zwijam w kulkę i zasypiam, by następnego dnia obudzić się o 13, zasmarkany, zapłakany, żałosny.
Mówię: nienawidzę.
I zdycham. Znowu.

Depresyjna piosenka na dzi¶: 

poniedziałek, 29 wrze¶nia 2008, taqwa

Polecane wpisy

TrackBack
TrackBack URL wpisu:
Komentarze
Go¶ć: ciello, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2008/09/29 22:41:49
Zajebista jest ta piosenka ziom. Respekt.
-
Go¶ć: , *.maxnet.net.pl
2008/09/30 16:42:45
G±sior to wyrocznia... :D
-
Go¶ć: G±sior, 212.130.176.*
2008/10/01 14:00:18
G±sior dostał podwyżkę :p
-
Go¶ć: i., 62.61.47.*
2008/10/02 00:43:08
Bo G±sior jest normalny. Chciałabym być jak G±sior...
-
Go¶ć: Lalla, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2008/10/02 17:46:11
Cii G±sior ma dużego...
-
2008/10/02 22:24:41
Skaczę od jakiego¶ czasu po tym głupawym bloxie i co ? ¶lizgam się po powierzchni. Trafiam na Twój blog, czytam tę notkę i nie odrywam oczu. KAWAŁ DOBREJ PROZY.
Widzę Cię niemal plastycznie jako człowieka nieprzeciętnego. Życiowo niepoukładanego- to zwykle zdarza się ludziom wielkiego formatu. Tak było, jest i pozostanie. Tylko małe ludki, plastkiowe kukiełki potrafi± tak logicznie do bólu zaprzęgn±c się w prozaiczn± codzienno¶c. Tak bole¶nie trzeĽwo. A wiesz co w ¶rodku? Gówno. Ziej±ca pustka. Ale to nic, oni i tak jej nie dostrzeg±, wła¶nie po to mrówczo wypełniaj± sobie czas.
Oni nie potrafi± zamykac w słowa tak jak Ty.
Przydałoby się jednak trochę od ich wzi±c, odrobinę planowo¶ci...wtedy byłby pełny sukces. G±sior ma TROCHĘ racji.
-
Go¶ć: lonek, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/09/24 20:57:34
Poważnie, G±sior kupił samochód?